Handelsbetingelser

Handelsbetingelser er gældende for kunden og VikingRens ApS.

Alle vores priser er angivet inkl. moms.

Booking
Booking af ydelser www.vikingrens.dk

Annullering eller ændring af booking
Du kan ændre din booking op til 72 timer før den bookede aftale via besked til info@vikingrens.dk 
Vi forbeholder os retten til, at opkræve et gebyr på 300 kr, hvis ovennævnte ikke afholdes.
Ved udeblivelse opkræves kunden at betale det fulde beløb.

Forsikring
Dine møbler er IKKE forsikret gennem Viking Rens, og derfor er alle former for skader på møbel eller tæppe på eget ansvar.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. adresse og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Viking Rens og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@vikingrens.dk
Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@vikingrens.dk
Har du en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Link: www.forbrug.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr
Note: Bemærk!
Ved en møbelrens vil vi ofte fjerne alle pletter.
Man vil dog aldrig kunne garanter at alle pletter kan fjernes helt.
Da betrækkets fibre kan ha taget farve af pletten.
Derudover vil møblet / tæppet fortsat være fugtig efter endt behandling, der er dog ikke muligt at estimere hvor længe der går inden møblet / tæppet kan benyttes igen.

Fortrydelsesret
Ingen fortrydelsesret ved igangsættelse af ydelser.

Reklamation
Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske senest 24 timer efter ydelsen over mail. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Viking Rens hæfter IKKE for skader i forbindelse med arbejdet.
Dine møbler er IKKE forsikret gennem Viking Rens.
Alle former for skader eller tilbagevendende plagmager/skjolder tager Viking Rens IKKE ansvar for.
Vi kan IKKE garantere for, at alle pletter kan fjernes.
Indsigelser skal ske senest 24 timer efter service

Betalingstyper

Vi modtager Visa/dankort, Mastercard og MobilePay. Det er også muligt, at modtage en faktura kontakt os for dette. 

Betaling
Betalingen trækkes straks efter din booking. 

Kvittering
Der fremsendes kvittering på e-mail efter din booking er færdig. 


Ændring af betalingskort
Det er dig som kundes ansvar, at det korrekte og gyldige betalingskort er angivet i systemet.


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vikingrens.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor/modules/image-loading-optimization/module.php:99) in /var/www/vikingrens.dk/public_html/wp-content/plugins/pixelyoursite/includes/class-events-manager.php on line 574